وی گفت: کاهش نامه های ورودی به مدارس، تشکیل اتاق فکر در مناطق، آزمون معلمان و مدیران، آموزش رو در روی مدیران، تشکیل مجمع مشورتی مدیران، طرح نظارت کلاسی، تحلیل نمرات نهایی مدارس، پروژه های پدافند غیر عامل، بررسی گردش مالی مدارس خاص، ساماندهی اسناد امتحانی مدارس، نظارت بر کلاسهای تلفیقی مدارس ابتدایی و ایجاد سامانه مخابراتی تعطیلات مدارس از جمله اقدامات آسان ساز موجود در مدارس استان می باشد که باید بیش از پیش مد نظر قرار گیرد.
لازم به ذکر است ؛ در این نشست مسئولان آموزش و پرورش استان در خصوص نقش آفرینان یک مدرسه تبادل نظر و گفتگو کردند.
انتهای پیام/ب