ارومیه؛

بهر برداری از یک باب واحد آموزشی درشهرستان چایپاره

با حضور مسئولین کشور و استان آذربایجان غربی بانک مسکن، آموزشگاه شش کلاسه شهدای گمنام بانک مسکن در شهرستان چایپاره به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مرتضی اصغری فرماندار چایپار در مراسم بهره برداری از مدرسه، ازاقدام ارزنده و خداپسندانه بانک مسکن استان در احداث این مدرسه تقدیر وتشکر نمود.

در این مراسم مدیرآموزش وپرورش چایپاره از لطف وعنایت سرپرستی بانک مسکن استان واداره کل نوسازی مدارس در احداث این واحدآموزشی تقدیر وتشکر نمودو اظهار کرد: این واحد آموزشی شش کلاسه در دوطبقه با صرف اعتباری در حدود 9میلیارد ریال در زمینی به مساحت 3هزار متر و زیربنای بیش از 500مترمربع در طول یک سال ساخته شده که 70درصد هزینه های آن از طرف بانک مسکن و مابقی از اعتبارات اداره کل نوسازی تامین و پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک مسکن استان نیز به عنوان سخنران دیگر این آیین خدمت به آموزش وپرورش و آینده سازان میهن اسلامی را یکی از اولویتهای بانک مسکن در راستای رشد وتوسعه کشور و خدمت به مناطق محروم و کم برخوردار توصیف نمود..

در پایان این مراسم از طرف بانک مسکن استان به تمامی دانش آموزان این مدرسه بسته های آموزشی شامل کیف ودفتر و نوشت افزار اهدا شد..

شایان ذکر است ؛ با بهره برداری از این واحدآموزشی برای بیش از 180دانش آموز این روستا فضای مناسب و استاندارد تحصیلی فراهم شد

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.