عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: 6هزار اتوبوس در تهران فعالیت می‌کنند که 52 درصد از آنها فرسوده است، بر همین اساس به وزارت کشور و شهرداری تهران در این خصوص تذکر می‌دهم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل دوستی عضو شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی برنامه اجرایی شهرداری تهران در خصوص تملک و اجرای پروژه های طرح آمایش بهسازی و ساماندهی منطقه 12 موضوع بند 8 تبصره 23 بودجه سال 95 شهرداری تهران در سیصد و دوازدهمین جلسه شورای شهر تهران ابتدا تذکری به وزیر کشور داد.

وی اظهار داشت: در سطح خیابان‌های تهران 6 هزار اتوبوس در حال فعالیت هستند که 52 درصد آنها بالای 8 سال عمر کرده‌اند که فرسوده بوده و باید از رده خارج شوند. 

وی افزود: امروز 2 دستگاه اتوبوس در بزرگراه شهید چمران و مقابل بیمارستان شریعتی خراب شده بود و جمعیت زیادی سرگردان بودند.

دوستی ادامه داد: به وزارت کشور و شهرداری تهران در خصوص ناوگان اتوبوسرانی تذکر می‌دهم که در این خصوص اقدام ویژه‌ای صورت بگیرد.

عضو شورای شهر تهران در مورد طرح، افزود: این طرح نخستین بار است که در شهر تهران اجرا می‌شود و طی آن 230 پروژه ریز و درشت ذکر شده‌اند.

وی گفت: کار بزرگی آغاز شده که می‌تواند به صورت پایلوت اجرا و در نهایت برای سایر مناطق نیز اجرایی شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار