یک روزنامه معتبر روسی از قول هواداران تیم روستوف نوشت آزمون را پس از پایان رقابت‌های لیگ اروپا به تیم دیگری منتقل کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سایت روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه در بخش خبرهای  مربوط به نقل و انتقالات روسیه در پنجره زمستانی سایت روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه در بخش خبرهای  مربوط به نقل و انتقالات روسیه در پنجره زمستانی،انتقال احتمالی سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی تیم روستوف را مورد توجه قرار داد و حتی تیتر این بخش را نیز به همین موضوع اختصاص داد.
در بخش مربوط به سردار آزمون، این روزنامه خبرهای اخیر مربوط به تمایل دورتموند و 8 تیم دیگر اروپایی برای جذب مهاجم 21 ساله کشورمان را باز نشر کرد که واکنش خوانندگان خوانندگان روزنامه و هواداران روستوف را در پی داشت.
آنها معتقد بودند که مسئولان روستوف باید سردار را تا پایان رقابت های لیگ اروپا حفظ کنند و سپس او را راهی تیم دیگری کنند زیرا حضور سردار در این مقطع برای روستوف و قهرمانی این تیم ضروری است و از طرف دیگر قیمت او بالاتر خواهد رفت.
تیم روستوف در روزهای 28 بهمن و 5 اسفند ماه سال جاری در دو بازی مرحله حذفی لیگ اروپا به ترتیب میزبان و میهمان تیم اسپارتا جمهوری چک خواهد بود و در صورت موفقیت در بازی مقابل نماینده جمهوری چک به جمع 16 تیم برتر این رقابت‌ها راه می‌یابد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار