یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین 2 در آبیک به بهره برداری رسید .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ این واحد  تولیدکننده البسه و پوشاک است که با  30 میلیارد ریال سرمایه گذاری افتتاح شده است .

این واحد تولیدی برای 96 نفر اشتغالزایی کرده است .

همچنین استاندار از یک واحد تولیدی سازه های آهنی ، صنعتی و ساختمانی با 120 میلیارد ریال سرمایه گذاری بازدید کرد .

در حاشیه حضور استاندار در این شهرک، هفت فقره قرارداد منعقد شده بین سرمایه گذاران و شرکت شهرک های صنعتی استان برای ایجاد واحدهای تجاری و خدماتی در این شهرک به متقاضیان تحویل داده شد.

استاندار قزوین در این  بازدید  خواستار تهیه بخشنامه  و ابلاغ آن به ادارات به منظور استفاده دستگاه ها و نهادهای استان از محصولات تولیدی بومی شد.

فریدون همتی افزود: سعی شده در کارگروه های مختلف موانع و مقررات دست و پاگیر و مانع تحرک در بخش تولید را با تصمیم های مدیریتی رفع شود تا شاهد تقویت بخش تولید و حرکت به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی باشیم.

همتی با اشاره به لزوم تقویت بخش صنعت به ویژه ز طریق توسعه صادرات، گفت: بخشی از این هدف با افزایش کیفیت کالاهای تولیدی و توجه به بسته بندی مناسب و مرغوب میسر می شود.

وی در ادامه از قزوین به عنوان استانی با ظرفیت های بالا در حوزه بسته بندی کالاهای صنعتی در کشور نام برد و گفت: قزوین با برخورداری از واحدهای بزرگ و پویا در این بخش، در حال تبدیل شدن به قطب بسته بندی کشور است.

نماینده عالی دولت در استان  از همه مدیران دستگاه های اقتصادی استان خواست تا شرایط واحدهای صادرکننده را درک کرده و زمینه را برای تسهیل صادرات کالاهای استان فراهم کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.