ارتش سوریه در حملات خود به مواضع تروریست‌ها در حومه حمص، شماری از آن‌ها را به هلاکت رساند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش و نیروهای مسلح سوریه، مراکز تجمع و محورهای ارتباطی تروریست های داعش و جبهه النصره  را در حومه شرقی و شمالی حمص هدف قرار دادند و بیش از 37 نفر از عناصر تروریستی را به هلاکت رساندند.

ارتش سوریه با هدف قرار دادن مرکز تجمع تروریست های داعش در شرق محطه الرابعه در حومه شرقی حمص و نزدیک شهر تدمر، 30 نفر از تروریست‌ها را به هلاکت رساند و ده ها نفر را زخمی کرد. ارتش سوریه در این عملیات همچنین 4 خودروی زرهی متعلق به تروریست ها را منهدم ساخت.

نیروهای ارتش سوریه همچنین با هجوم تروریست‌ها به منطقه "بئر الفوارعه" در جنوب غرب تدمر مقابله کردند و ده ها نفر از عناصر تروریستی را به هلاکت رسانده و چندین خودروی مسلح و 3 خودروی زرهی متعلق به تروریست ها را منهدم ساختند.

در حومه شمالی حمص نیز ارتش و نیروهای مسلح سوریه، 7 نفر از عناصر گروه تروریستی جبهه النصره را در منطقه "دبور" در مسیر روستای جبورین به هلاکت رسانده و تسلیحات آن‌ها را منهدم ساختند.

ارتش سوریه همچنین عملیات خود در حومه شمالی حمص را در روستای کیسین  ادامه داده و تمامی اعضای یک گروه از عناصر جبهه النصره را در این منطقه هدف قرار داده و به هلاکت رساند.

در حومه جنوب شرقی حمص  نیز ارتش و نیروهای مسلح سوریه در درگیری با گروهی از تروریست های داعش که به یک مرکز نظامی در منطقه بلندی های شمالی "فرس" حمله کرده بودند، تمامی افراد این گروه را به هلاکت رساندند و 2 خودروی زرهی و 3 خودروی مسلح حاوی خمپاره های 23 میلیمتری را منهدم ساختند.

از سوی دیگر،  در چهارچوب ادامه آشتی های ملی، وضع بیش از 600 نفر از اهالی شهرک های "زاکیه و دیرخبیه" در حومه دمشق بر اساس فرمان عفو ریاست جمهوری سوریه حل و فصل شد.

از مجموع این 600 نفر، که با تحویل دادن 300 قبضه سلاح به طرح آتش‌بس در سوریه پیوستند، حدود 250 فرد مسلحی که سلاح های خود را تحویل دادند و متعهد شدند در امنیت ملی اختلال ایجاد نکنند، از عفو ریاست جمهوری برخوردار شدند.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار