اهواز؛

محور تاراز – بازفت بازگشایی شد

رئیس پلیس‌راه خوزستان گفت: صبح امروز محور تاراز – بازفت بازگشایی شد و هم‌اکنون تردد در این محور صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهوازسرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس‌راه خوزستان ، با اشاره به بسته شدن محور تاراز – بازفت بر اثر بارش برف سنگین در ارتفاعات تاراز و کوه دلا در روز گذشته، اظهار کرد: صبح امروز این محور بازگشایی شد و هم‌اکنون تردد در این محور صورت می‌گیرد؛ با این وجود توصیه ما این است که مردم از این محور تردد نکنند.

وی افزود: محور تاراز به سمت چهارمحال و بختیاری فاقد ایمنی لازم است و به علت بارش برف و باران در این محور و همچنین وضعیت هندسی و پیچ‌های گردنه "مورهره"، هر لحظه امکان ریزش کوه یا مسدود شدن محور به علت ریزش برف وجود دارد و ممکن است که خدای ناکرده مردم در این شرایط گرفتار شوند.

 رئیس پلیس‌راه خوزستان با بیان اینکه معمولاً در محور تاراز – بازفت تردد زیادی انجام نمی‌شود و بیشتر ترددها در این محور، محلی هستند، تصریح کرد: به مردم توصیه می‌کنیم از این محور تردد نکنند و از مسیر جایگزین آن یعنی محور دهدز – ایذه که به راحتی قابل تردد است، استفاده کنند. زیرا وضعیت محور تاراز – بازفت زیاد مناسب نیست.

دولتشاهی با تأکید بر اینکه هم‌اکنون تردد از محور تاراز – بازفت بلامانع است، گفت : هیچ کدام از محورهای ارتباطی استان در حال حاضر هیچ مشکلی ندارند و تردد در تمام مسیرها انجام می‌شود. با وجود بارندگی زیاد در منطقه دهدز و ایذه، خوشبختانه مهمترین مسیر ما یعنی محور ایذه – دهدز با مشکلی مواجه نشد و به راحتی تردد در این مسیر انجام می‌شود.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار