روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از راهیابی دو نمایش از استان به بخش استانی سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛گروه انتخاب آثار برگزیده جشنواره‌های تئاتر استان‌های کشور، پس از ارزیابی آثار متقاضی این بخش، برگزیدگان خود را در 2 بخش آثار راه یافته به بخش مرور تئاتر ایران و آثار معرفی شده به فجر استانی انتخاب کرد.

نمایش 'دوبارگی' به نویسندگی و کارگردانی سیامک افسایی کاری از گروه کُتل و نمایش 'کابوس‌های یک پیرمرد' به نویسندگی نادر برهانی مرند و کارگردانی رامین ریاضی کاری از گروه پیاده هر دو از تبریز انتخاب به بخش استانی این جشنواره راه یافت.

بر اساس این گزارش، 60 اثر برگزیده جشنواره‌های تئاتر استان‌ها که شهریور و مهر ماه در 32 استان کشور برگزار شد، به همایش استانی راه یافتند.

آثار شرکت کننده در این همایش توسط گروه انتخاب کننده با حضور کارگردان ها مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت بر اساس کیفیت آثار از بین این آثار، 12 نمایش برای حضور قطعی و 3 اثر به منظور ایجاد فرصت اجرایی در بخش مرور فجر انتخاب شد.

14 اثر دیگر نیز به بخش فجر استانی که در استان های میزبان جشنواره برگزار می‌شود راه پیدا کرده و از میان آن ها 12 اثر به طور قطعی و 2 اثر هم مشروط پذیرفته شده‌اند.

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی از اول تا دوازدهم بهمن ماه برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.