امام جمعه قزوین ،حماسه ۹ دی را روز میثاق مردم با ولایت دانست .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت :  ۹دی روز وحدت و همبستگی جناح ها و میثاق با ولایت است.

حماسه ۹ دی ، روز میثاق با ولایت

نماینده ولی فقیه در استان گفت : در فتنه ۸۸ دشمنان استکباری و منافقین داخلی دست به دست هم دادند تا انقلاب اسلامی را به نابودی بکشانند اما با حماسه ۹ دی تمام نقشه هایشان نقش بر آب شد.

 وی با اشاره به اینکه در فتنه عده‌ای آگاهانه و عده ای ندانسته درگیر مثلت استکباری آمریکا ، انگلیس و اسرائیل شدند، افزود : انزجار مردم به سران فتنه در این روز باعث یاس کفار و به عنوان یوم الله ماندگار شد.

نماینده ولی فقیه در استان خطاب به مسولان گفت : در فتنه عده‌ای از عده ای دیگر چشم و گوش بسته اطاعت می کنند و خیلی از کارهای باطل را انجام می دهند باید بدانند که در برابر خدا باید پاسخگو باشند.

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه در فتنه باطل چهره و نقاب حق به خود می گیرد ؛ افزود : در این زمان آنهایی که به دنبال حق هستند اگر ایمان کامل نداشته باشند راه را گم می کنند.

وی  گفت : اگر حق خالص بود بعضی ها نمی توانستند با شعار دموکراسی حقوق ملت ها را پایمال کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت  :اگرخود را برای مقابله با فتنه آماده کنیم در فتنه گم نخواهیم شد.

امام جمعه قزوین حقوق شهروندی را حقوق همه آحاد جامعه دانست و گفت : حقوق همه افراد امت اسلامی باید رعایت شود اما آنچه که در قالب حقوق شهروندی با حق آمیخته شده باطل و فتنه است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی  افزود : حمایت از مجله های هتاک ، قلم های مسموم توهین به پیامبر و لکه دار کردن عفت در قالب حمایت از حقوق شهروندی هم حمایت از فتنه است.

نماینده‌ ولی فقیه در استان ،مهمترین  حقوق شهروندی را ایجاد اشتغال برای مردم بیان کرد و گفت : حقوق شهروندی یعنی حق مردم را از کسانی که اختلاس میکنند و حقوق های نجومی میگیرند بگیریم و دروازه های نفوذ که با فتنه برجام بازشده را ببندیم.

وی در ادامه با تبریک میلاد حضرت مسیح گفت : آینده جهان پیوستن مسیحیان واقعی به اسلام است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.