سالروز حماسه نهم دی با دو برنامه در قزوین گرامی داشته می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در اطلاعیه ای اعلام کرد : اولین مراسم روز پنجشنبه نهم دی بعد از نماز مغرب وعشاء در مسجد امام خمینی (ره) غیاث آباد قزوین برگزار می شود.

شورای هماهنگی تلبغات اسلامی سخنران این مراسم را سرتیپ دوم پاسدار دکترمقدم فر مشاورفرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد.

همچنین دومین مراسم دهم دی ماه و بعد از نماز مغرب وعشاء درحسینیه شهید مطهری چهار راه بنیاد شهید با حضور حجت الاسلام والمسلمین طائب رئيس شوراي مركزي قرارگاه عمار برگزار می شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همچنین در هفتمین سالگرد حماسه عظیم نهم دی ، از آحاد مردم ولایت مدار و بصیر استان درخواست کرد : تا همراه با ملت انقلابی و بصیر ایران اسلامی ،در مراسم وبرنامه های پیش بینی شده ، ابعاد مختلف و تازه این حماسه را مورد بررسی، کنکاش و بازخوانی قرار د هند و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ادبی ـ هنری ـ فضاهای مجازی و سایبری ، رسانه‌های جمعی ، منابر و وعاظ به تعمیق بینش سیاسی و دینی و بصیرت‌افزایی عمومی جامعه ، از نفوذ و فتنۀ جدید دشمنان ،جلوگیری کنند.

همچنین در اطلاعیه این شورا آمده است : حماسه عاشورایی و بی‌بدیل یوم‌الله نهم دی سال 1388 تجلّی عینی قدرت یداللّهی و زیباترین جلوه بصیرت و ولایتمداری و صحنه شورآفرین وحدت و یکپارچگی آحاد امّت ولایی ایران اسلامی در تجدید عهد و میثاق با قافله‌سالار صبر و بصیرت امام‌المسلمین و ولی مقتدر فقیه، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای« » و دفاع جانانه از آرمان‌های الهی انقلاب اسلامی و اساسی‌ترین عامل انسانی در هم پیچنده بساط شوم فتنه بسیار پیچیده استکباری از سال‌ها قبل طراحی شده به بهانه‌های واهی انتخاباتی بود.

در این اطلاعیه تاکید شده است: خلق حماسه نهم دی 1388 وابسته به هیچ گروه، جریان و یا حزب و تشکلی نبوده ، بلکه این حماسه متعلق به ملت بصیر و سلحشور ایران اسلامی و «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت »است ، و بزرگداشت آن هرگز به مفهوم بازآفرینی میدانی نبوده و اساساً تکرار شدنی نیست بلکه هدف اصلی، استفاده بهینه از فرصت برای بصیرت‌افزایی و تبیین آثار و برکات وصف‌ناپذیر بصیرت و ولایتمداری و آمادگی برای مقابله با فتنه‌های مشابه احتمالی است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار