قزوین؛

حماسه 9 دی سیلی محکم مردم به فتنه گران

نماینده ولی فقیه در استان گفت : مردم در حماسه 9 دی سیلی محکمی به صورت فتنه گران زدند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت:فتنه گران و حامیان آنها هر روز با رنگ و لعاب جدید خودشان را نشان می دهند و خاکستر زیر آتش هستند اما سیلی محکم مردم در 9 دی ، آنها را به کما برد.

حماسه 9 دی سیلی محکم مردم به فتنه گران

وی اضافه کرد : فتنه 88 شعله های نا امن داخلی بود که با درایت رهبر و بصیرت مردم خاموش شد.

امام جمعه قزوین گفت : در روز نهم دی مردم با تجمع خود در شهرهای مختلف یک بار دیگر روشنگری و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

امام جمعه قزوین افزود : این روز را میتوان یوم الله دانست و باید  9 دی را در استان به شکل یک اجتماع بزرگ خیابانی برگزار کرد
وی با بیان اینکه  سی  نفر به ریس جمهور امریکا نامه نوشتند که تحریم ها را افزایش دهد ، گفت :اینها همان فتنه گران  هستند که خودشان ضرر می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی افزود:تحریم ها هیچ تاثیری ندارد چرا که ما روز به روز پیشرفت میکنیم و قدرت ما برای آمریکا شناخته شده است .

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه با اشاره به نامه امام خمینی (ره) به گورباچف رهبر شوروی سابق گفت : رهبر انقلاب با این جمله که ما انقلابمان را صادر میکنیم اندیشه انقلابی را آغاز کردند.

امام جمعه قزوین افزود :مدیریت شهری ،بانکداری ،نظافت ،اجرای عدالت در همه زمینه ها باید تربیت اسلامی وجود داشته باشد  تا در صدور انقلاب موفق باشیم .

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی  افزود: برای صدور انقلاب زیبایی ایمان از همه جهات باید در جامعه وجود داشته باشد .

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه جهان علاقه مند به پذیرش اسلام است ، گفت : پیشرفت بشر در صنعت و تکنولوژی هیچ گاه خلا معنویت را جبران نمی کند و پاسخ این نیاز در ارزش های دینی ماست .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار