رادیو نمای استانهای سازمان صداوسیما در مراسمی با حضور رئیس رسانه ملی در یادمان شهدای شهرستان هویزه رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛دکتر علی عسکری دراین مراسم گفت: افتتاح رادیو نمای استان ها اقدام ارزشمند و جدیدی در حوزه رسانه است که امیدواریم در راستای کمک به توسعه رسانه رادیو موثر باشد.

وی افتتاح رادیو نما در محل یادمان شهدای هویزه را به فال نیک گرفت و افزود: رادیو رسانه رزم است و در دوران جنگ تحمیلی به دلیل در دسترس بودن برای همه نقش مهمی در پیروزی ها و انگیزه دادن به رزمندگان اسلام ایفا کرد.

دکتر علی عسکری با اشاره به فعالیت گسترده دشمنان اسلام بر علیه نظام اسلامی عنوان کرد: امروز بیش از 200 شبکه فارسی زبان، با انتشار مطالب مخرب و منحرف کننده، سعی در مخدوش کردن خدمات نظام اسلامی را دارند و این در کنار هجمه گسترده در فضای مجازی، اهمیت ایستادگی و توسعه فعالیتهای رسانه ملی را دوچندان می کند.

رئیس رسانه ملی ادامه داد: این میزان هجمه رسانه ای و جنگ نرم علیه یک کشور در تاریخ بی نظیر است و ما امروز در یک وضع صلح مسلح هستیم به طوری که با جنگ نرم و گسترده دشمنان مواجه هستیم که سعی دارند ابزار افکار عمومی نظام اسلامی یعنی رسانه ملی را بی اثر کنند که امیدواریم به برکت خون شهدای این خطه و دیگر شهدای نظام اسلامی و دفاع مقدس شاهد توسعه فعالیتهای رسانه ای نظام اسلامی باشیم و افتتاح رادیو نما پاسخی مناسب به این گونه هجمه هاست.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور نیز در این مراسم گفت : شهدا الگوی خوبی برای آموختن رشادت و از خودگذشتگی برای جامعه هستند .

سردار علی فضلی افزود : دشمن در تلاش است تا وحدت اقوام در کشور را مورد آسیب قرار دهد اما با درایت مقام معظم رهبری و تیزهوشی اقوام این حرکت با شکست روبرو شده است .

وی اظهارداشت : فرهنگ مقاومت از شهیدان علم الهدی و فهمیده الهام گرفته شده است و این الگو امروز در حال گسترش و نهادینه شدن است. 

همچنین در این آیین از 6 مجموعه و اثر مستند ساخته شده صدا و سیمای مرکز خوزستان به دست رئیس رسانه ملی و دکتر علی دارابی معاون اموراستانهای سازمان صدا و سیما رونمایی شد.

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان در این مراسم ضمن خیرمقدم به رئیس رسانه ملی و دیگر حاضران در سخنانی گفت: این شش مستند شامل شامل یکصد و 20 قسمت است که شامل مجموعه مجاهد نستوه آیت الله جزایری در 30 قسمت، مجموعه شریان کارون در 13 قسمت، روایت شیدایی که زندگینامه مشاهیر و علمای خوزستان را به تصویر کشیده است در 36 قسمت، مجموعه مستند مشاهیر و نام آوران خوزستان در 50 قسمت و همچنین کتاب 60 سال رادیو و تلویزیون به حضور رئیس رسانه ملی افتتاح شد.

مسلم رحیمی افزود: در حال حاضر میزان پوشش دیجیتال شبکه های صدا و سیما در این استان 93 و نیم درصد است که امیدواریم به زودی شاهد پوشش صد در صدی شبکه های دیجیتال صدا و سیما در این استان باشیم.

همچنین در این مراسم از 18 طرح فنی صدا و سیمای مرکز خوزستان رونمایی شد. 

رونمایی از رادیو نمای استان های صداوسیما


رونمایی از رادیو نمای استان های صداوسیما
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.