افتتاح واحد فرآوری و بسته بندی کشمش در ملکان

یک واحد تولید فرآوری و بسته بندی کشمش با حضور استاندار آذربایجان شرقی در ملکان افتتاح شد.

افتتاح واحد فرآوری و بسته بندی کشمش در ملکانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛این واحد تولیدی در زمینی به مساحت 6500 متر مربع با زیر بنای 2100متر مربع با سرمایه گذاری 18میلیارد ریالی بخش خصوصی در مدت شش ماه احداث شده  است .
استاندار آذربایجان شرقی امروز همچنین در کار گروه اشتغال ورفع موانع تولید ملکان این شهرستان را در مقایسه با سایر شهرستانهای استان توسعه یافته وبا رونق دانست و آن را ویترین استان آذربایجان شرقی خواند. 
وی  افزود:قابلیت های سرمایه گذاری وفعالیت در بخشهای اقتصادی ، تولید وکشاورزی در این شهرستان زیاد است وبخش خصوصی می تواند از این فرصت بیشترین بهره را ببرد. 
استاندار آذربایجان شرقی فعالیت واحدهای تولید مواد غذایی وخوراکی در ملکان وصادرات آن به کشورهای اروپایی را از امتیازات ویژه این شهرستان برشمرد وگفت:با وجود این استعداد وتوانایی شهرستان مشکلاتی در زمینه آب شرب ،برق ،تلفن در ناحیه صنعتی ملکان وجود دارد که باید سریعا برطرف شود. 
جبارزاده همچنین با اشاره به سرمایه گذاری بخش خصوصی در احداث کارخانه ذوب آهن شمال غرب کشور در ملکان از اختصاص 350میلیارد ریال تسهیلات  بانکی با هماهنگی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور به این طرح خبرداد. 
در این جلسه فرماندار ملکان هم به ثبت نام 114واحد تولیدی وصنعتی این شهرستان برای استفاده از تسهیلات رونق تولید اشاره کرد و وافزود: از تعداد 44واحد در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تصویب شده است .
محمد باقر خانی افزود:از این تعداد 29 واحد مربوط به بخش کشاورزی و 15 واحد هم مربوط به بخش صنعتی است که  تاکنون 40میلیارد ریال تسهیلات برای متقاضیان پرداخت شده است. 
انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار