مشهد؛

پیشرفت 90 درصدی شارستان قطاع 4

شهردار منطقه ثامن از پیشرفت 90 درصدی شارستان قطاع 4 و امکان بهره برداری از آن تا پایان سال جاری خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمود عیدی، با بیان اینکه فراهم آوردن تسهیلات تردد زائران و همچنین بازگشایی مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی از جمله اولویت های این شهرداری است، گفت: شهردار مشهد طی بازدید اخیر خود از سطح منطقه ثامن نیز به این مهم تاکید داشت و به بهره‌برداری هرچه سریعتر آن‌ها تاکید نمود.
وی در ادامه به تشریح شارستان واقع در قطاع 4 حدفاصل خیابان نواب صفوی تا میدان عیدگاه پرداخت و گفت: طول شارستان قطاع 4 به تفکیک از خیابان شهید نواب صفوی تا میدان عیدگاه 400 متر و عرض 50 متر است و میدان عیدگاه نیز  با عرصه ای به مساحت 12 هزار مترمربع اجرایی می‌شود.
عیدی از اجرای پروژه تونل انرژی در 2طرف شارستان قطاع 4 خبرداد و افزود: این شارستان نیز همچون شارستان قطاع های دیگر دارای تونل انرژی است که طول آن 800 متر بوده و بخش عمده ای از مرا حل اجرایی آن به اتمام رسیده است و با بهره برداری رسیدن پروژه، آماده استفاده می‌شود و باید مورد استفاده شرکت های زیرساخت تاسیسات شهری قرارگیرد.
شهردار منطقه ثامن با اشاره به ایجاد 2 زیرگذر عابرپیاده به طول 175 و عرض مفید 5 متر که در اضلاع شمالی و جنوبی میدان عیدگاه(واقع در شارستان قطاع4) واقع شده است، گفت: ارتفاع این زیرگذر 3.5 متر بوده و به فضاهای تجاری و فرهنگی مجهز شده است.
عیدی پیشرفت کنونی شارستان در قطاع 4 (حدفاصل خیابان نواب صفوی تا میدان عیدگاه) را بالغ بر 90 درصد اعلام کرد و گفت: طبق زمان بندی های انجام شده و با فراهم شدن منابع مالی، این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد و تسهیلات تردد برای زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی فراهم می شود.
در حال حاضر خیابان شهدای حج، حد فاصل میدان عیدگاه تا خیابان 17شهریور، به بهره برداری رسیده و با اتصال به شارستان قطاع 4 گام مهمی در فراهم آوردن تسهیلات تردد زائران و مجاوران رضوی برداشته می‌شود.
انتهای پیام//ی.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.