نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت است .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در آستانه حماسه به یاد ماندنی و شکوهمند مردم ایران در نهم دی ماه 88 گفت: نهم دی ماه 88 و حضور مردم در این روز یادآور مجاهدت های ملت شریف ایران است.

عضو  هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: انتخاباتی برگزار شد که با چالش هایی مواجه شد و عناصری که در انتخابات شکست خورده بودند و آرای لازم را کسب نکرده بودند بهانه ای به دستشان آمد تا مردم را به خیابان ها بکشند.

وی ادامه داد: در این میان بیگانگان و در راس آن آمریکا و اسرائیل هم با آنها هم صدا شدند و رسانه های بیگانه و دشمنان ملت هم با آنها همراهی کردند و تصور کردند که می توانند انقلاب مخملی راه بیندازند غافل از آن که ملت ما بیدار هستند و رهبر معظم انقلاب هم با تدبیر و آگاهی مانع از دستیابی دشمنان به اهداف پلیدشان شدند .

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: در حوادث سال 88 عده ای در تهران به ساحت مقدس اردوگاه امام حسین علیه السلام و مردم عزادار در روز عاشورا جسارت کردند و در نتیجه مردم ایران و از جمله شهرهای مختلف استان مرکزی آرام ننشستند و حماسه نهم دی ماه 88 را در حمایت از ولایت و رهبری و دفاع از مقدسات درتاریخ ماندگار کردند .

آیت الله دری نجف آبادی افزود: ما باید در عرصه های مختلف هوشیار باشیم و به گونه ای عمل کنیم که آب به آسیاب دشمن نریزیم .
 انتهای پیام / ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.