امام جمعه دهلران گفت: امت ولایتمدار، انقلابی، تیزبین و موقعیت شناس ایران اسلامی و شهرستان مررزی دهلران در 9 دی سال 95 سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان دهلران گفت: مردم انقلابی ایران اسلامی و شهرستان دهلران اهل تشخیص هستند و هروقت تشخیص دادند به صحنه آمدند و به گونه ای حماسه آفریدند که زبان ها برای تشکر از آنان قاصر است ولی به سهم خودمان بصورت ویژه از این مردم که سنگ تمام گذاشتند و پیوند ناگسستنی با ولایت برقرار کردند تشکر و قدردانی می کنیم.

امام جمعه دهلران به ایام ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اشاره کرد و افزود: حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) دارای شاگردان بسیار زیاد و خوبی است و علمایی همچون شیخ صدوق را تحویل جامعه داد و فرموده اند که زیارت این امامزاده عزیز مساوی با زیارت امام حسین(ع) است.

وی با بیان اینکه امامان و امامزادگان هرجا قدم گذاشته اند باعث برکت آن مناطق شده اند، ادامه داد: زندگی پربرکت ایشان دارای برکات و درس های زیادی است و با درایت خود توانست که شهر ری را تغییر دهد  و امام هادی(ع) نیز فرمود که آفرین بر تو که اعمال و رفتار تو همانند آباء  و اجدادت  است.
 
حجت الإسلام موسوی بر ضرورت راه اندازی دفتر نمایندگی یا اداره دادگستری در بخش های تابعه دهلران علی الخصوص میمه و زرین آباد و همچنین منطقه دشت عباس در موسیان تأکید و خاطرنشان کرد: از ریاست کل محترم دادگستری استان ایلام عاجزانه تقاضا داریم باتوجه به دوری از مرکز شهر و وجود جاده های بسیار نامناسب از پهله به دهلران، نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند و تقاضای ما را هم به خدمت ریاست محترم قوه قضائیه برسانند.

وی ادامه داد: شهرستان دهلران یک شهرستان وسیع است و برای تکریم ارباب و رجوع و تسهیل در پرونده ها و دیگر امورات قضایی نیاز است دفتر نمایندگی دادگستری همانند دیگر بخش ها در بخش های این شهرستان هم دایر شود و یا حداقل به کسی دستور بدهند هفته ای یک بار برای رفع رجوع مشکلات اداری مردم به محاکم، در بخش ها حضور پیدا کند.

امام جمعه دهلران به وجود چند دست اندازی مخرب در خیابان های اصلی شهر دهلران اشاره نمود و گفت: از اعضای محترم شورای شهر و شهردار محترم انتظار داریم باتوجه به اینکه این مسائل باعث بروز مشکلاتی برای مردم و وسایل نقلیه آنها می شود، نسبت به رفع این مشکلات سریعاً اقدام کنند.
وی بار دیگر بر ضرورت پرداخت حقوق کارگران سد میمه دهلران تأکید کرد و بیان داشت: یک کارگری با بنده تماس گرفت و گفت که چندماه است که حقوق ما را نداده اند و وقتی مراجعه می کنیم به ما می گویند که اگر مایل نیستی بفرما بیرون، فلذا باید گفت که در نظام اسلامی این یک جواب برای کارگر ما که خالصانه درحال خدمت به مردم هستند نیست و امیدواریم نسبت به رفع مشکل پرداخت آنان اقدام شود.

حجت الإسلام موسوی با محکومیت اقدام منافقین درخصوص نامه به ترامپ، افزود: عده ای بی وجدان، بی دین و بی ایمان و حیوان صفت که ظاهر و باطن آن ها برعلیه نظام اسلامی نمایان است به ترامپ رئیس جمهور منتخب امریکا که هنوز روی کار نیامده است نامه نوشته اند که باید تحریم ها را بر علیه ایران تشدید کنید.

وی در پایان به موضوع حقوق های  نجومی و توجه به معیشت مردم تأکید کرد و گفت: امیدواریم این موضوعات مهم در دستور کار دولت اسلامی قرار بگیرد.
 
 


انتهای پیام/

 

برچسب ها: ایلام ، دهلران ، نمازجمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.