زمان ثبت نام تیم ها برای حضور در لیگ برتر تنیس روی میز رو به پایان است و تاکنون تنها 5 تیم برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند.

آمادگی 5 تیم برای حضور در لیگ برتر تنیس روی میزبه گزارش خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ برتر تنیس روی میز سرانجام می تواند کار خود را آغاز کند، 

مسئولان سازمان لیگ پیش از این تنها تا 12 دی به باشگاه ها فرصت داده بودند تا مدارک خود را برای حضور در لیگ برتر ارسال کنند که تا کنون تنها 2 تیم رعد و نماینده هرمزگان، با توجه به شرایط از بخشنامه سازمان لیگ تبعیت کرده و مدارکشان را ارسال کرده اند.

داریوش ضرغام پور مسئول هماهنگی مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز در همین خصوص گفت: تاکنون 2 تیم رعد و نماینده هرمزگان مدارک خود را برای حضور در مسابقات لیگ برتر ارسال کرده اند و 3 تیم دیگر هم با رایزنی های که انجام شده است قرار است تا 2 روز دیگر که مصادف با قرعه کشی مسابقات است مدارک خود را ارسال کنند.

وی افزود: دانشگاه آزاد تنها تیمی است که تاکنون اعلام آمادگی نکرده و مدارکش هم به دست ما نرسیده است اما احتمالا شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که این تیم هم بتواند تا پیش از آغاز بازی ها مدارک خود را ارسال کند.

با این شرایط لیگ برتر تنیس روی میز پس از مدت ها انتظار سرانجام با حضور 5 یا 6 تیم برگزار خواهد شد. 



انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار