برگزاری نشست حلقه‌های صالحین با موضوع انتخابات

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) شرکت آبفای استان یزد، از برگزاری نشست حلقه‌های صالحین با موضوع انتخابات و ایجاد بینش انتخاباتی خبر داد.

ضیاء زینی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) شرکت آبفای استان یزد در نشست روشنگری و حلقه‌های صالحین که با موضوع انتخابات برگزار شد، به اهمیت شرکت در انتخابات و بحث پیرامون فضای سیاسی کشور پرداخت.

او با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو در کشور، افزود: هدف از برگزاری حلقه صالحین ایجاد دانش و بینش لازم بین کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان یزد در خصوص انتخابات ریاست جمهوری، انتخاب اصلح و مشارکت فعال و پویا در انتخابات بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) شرکت آبفای استان یزد با بیان اینکه روشنگری با عنوان و موضوع انتخاب اصلح از سوی مردم در انتخابات میسر نیست مگر با حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای، ادامه داد: بسیجیان و مردم باید به شیطنت‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه داشته باشند و نگذارند تا این شیطنت‌ها خللی در حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای بوجود بیاورند.

زینی بر ضرورت ارتقاء سطح بصیرتی بسیجیان در انتخاب اصلح تاکید کرد و با دعوت از همکاران در جهت تبیین موضوع و فراخواندن دوستان و آشنایان به حضور در پای صندوق‌های رأی ضمن ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، خواهان از بین رفتن اهداف پلید دشمنان نظام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.