اردبیل؛

بهره برداری از راه اصلی خلخال به اردبیل در دهه فجر امسال

فرماندار خلخال گفت: جاده خلخال- فیروزآباد به عنوان راه اصلی ارتباطی این شهرستان با مرکز استان در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فریدون بابایی افزود: جاده خلخال- فیروزآباد به طول ۲۷ کیلومتر به عنوان راه اصلی ارتباط خلخال با مرکز استان بوده و سال‌ها بهره‌برداری آن از مطالبات مردم شهرستان است.

وی با اشاره به تکمیل این جاده و طراحی کامل آن گفت: علائم ایمنی جاده نیز به اندازه کافی نصب شده و لازم است رمپی در محل اتصال جاده به جاده اصلی اجرا شود.

فرماندار خلخال با تأکید به اینکه علاوه بر این بخشی از خط‌کشی جاده باقی‌مانده است، افزود: با توجه به روند مطلوب احداث این جاده، راه و شهرسازی قول مساعد بهره‌برداری از آن طی دهه فجر سال جاری را طرح کرده است.

بابایی در عین حال به ضرورت اجرای جاده کلور- درام اشاره کرد و گفت: این جاده در بخش هشتجین می‌تواند مناسب‌ترین جاده جایگزین برای اتصال به مرکز استان مورد استفاده قرار گیرد.

وی تصریح کرد: این جاده برف‌گیر نیست و مسافت فعلی اتصال به مرکز استان را به ۷۰ کیلومتر یعنی نزدیک به یک ساعت کاهش می‌دهد.

فرماندار خلخال افزود: این جاده می‌تواند به جای جاده سرچم به عنوان جایگزین مناسب مورد استفاده قرار گیرد و با توجه به ویژگی‌های آن به مراتب ایمنی بهتری را نیز در ترددها به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.