رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: برگزاری جلسات از سوی هوشیار برای سازمان گردشگری شهرداری تهران غیر قانونی است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و هجدهمین جلسه شورای شهر خطاب به امانی معاون شهردار تهران گفت: شنیده می‌شود که هوشیار مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران جلساتی در خصوص سازمان گردشگری شهرداری تهران برگزار کرده است به همین دلیل باید عنوان کنم که این جلسات غیر قانونی است.

وی افزود: شما هنوز سازمان نشده‌اید که به مناطق و سازمان‌های مختلف می‌روید و در خصوص سازمان شدن شرکت گردشگری جلسه برگزار می‌کنید.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شما هنوز از شورای اسلامی شهر تهران مصوبه‌ای در خصوص سازمان شدن دریافت نکرده‌اید به همین دلیل درخواست دارم که در عملکرد شما نظارت کنم.

پرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سامانه تلقیحی نظارت شورای شهر تهران آماده شده است، گفت:‌ در جلسات آتی از این سامانه رونمایی خواهد شد.

وی افزود:‌ در بعد از جلسات موضوع نبود نظارت و ضعف در آن مطرح می‌شود که در همین جا باید عنوان کنم که این موضوع مربوط به کل کشور است و هم اکنون کشور از ضعف نظارتی رنج می‌برد.

سروری با بیان اینکه بدون شک اعمال نظارت با رفتارهای غیر قانونی ممکن نیست، تأکید کرد: یک گزارش غیر رسمی دریافت می‌کنند و به صورت خام با انتشار آن موجی از ناامنی و بی‌ثباتی را در کشور به راه می‌اندازند. آیا این موضوع اقدام درستی است؟

وی افزود: ما رأی از مردم نگرفته‌ایم که آبروی آن‌ها را بریزیم. بدون شک با عنوان کردن مطالب غیر واقعی نمی‌توانیم قانون را اعمال کنیم.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه فقدان نظارت موجب می‌شود که فساد 8 هزار میلیاردی به وجود بیاید، گفت: به دلیل نبود نظارت حقوق‌های نجومی،‌ سوء استفاده‌های سیاسی و غیره شکل گرفته است.

سروری با بیان اینکه اقدامات سیاسی از زمان کرباسچی در شهرداری تهران اتفاق افتاد، تصریح کرد: این اقدامات باعث شد که شهرداری‌ها در جریانات سیاسی قرار گیرند.

وی ادامه داد: هنگامی که اسناد غیر واقعی منتشر شد سازمان بازرسی اعلام کرد که این اقدام غیر قانونی و همچنین مطالب محرمانه بوده به همین دلیل انتشار آن جرم است.

سروری یادآور شد: به رسانه نمی‌شود انتقاد کرد چرا که طبیعت یک رسانه انتشار اخبار است به همین دلیل باید بگویم که بهتر است در خصوص این مسائل با نظارت بیشتر اقدام کنند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار