دانشجویان نقش مهمی در تحقق اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نفیسه السادات حسینی مطلق مدیریت خوهران بسیج دانشجویی مازندران به جایگاه دانشجویان در تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: هر دانشجو در هر رشته و در هر دانشگاه، مسئولیت دارد که خود را برای انجام کارهای بزرگ و کلان در آینده، آماده کند و این آمادگی نیازمند مولفه هایی است.

وی افزود: برخورداری از اعتماد به نفس بالا و خودباوری و پرهیز از خود باختگی به عنوان سه مولفه اصلی است که دانشجویان ایران اسلامی باید در کنار تقویت و پرورش علم در خود نهادینه کنند.

حسینی به نقش جریان ساز بودن دانشجویان اشاره کرد و گفت: دانشجویان عزیز ما به عنوان افسران میدان جنگ نرم بایستی در جهت ترویج و تبیین سیاست کلی اقتصاد مقاومتی برای بدنه عمومی جامعه تلاش کنند و با همه توان بحث اقتصاد مقاومتی را به عنوان یک گفتمان غالب و رایج در بین مردم تبدیل نمایند.

مدیریت خوهران بسیج دانشجویی مازندران افزود: دانشجویان با تشکیل اتاق های اندیشه ورز با هدف مطالعه و بررسی موانع پیش روی اقتصاد مقاومتی و همچنین ارائه راهکارهای عملی برای رفع موانع و پیگیری مجدانه از مسئولان ذیربط می توانند در اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی جایگاه مهمی را به خود اختصاص دهند.

حسینی علاج مسئله تحریم را اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: همگان باید در این راستا جهاد کنیم جهاد در تعبیر فرهنگ مصرف، تغییر فرهنگ مصرف کالاهای کشورهای خارجی، جهاد در حمایت از تولیدات داخلی و در کنار دانشجویان در جهت مستحکم شدن، غیر قابل نفوذ و غیر قابل تاثیر از سوی دشمن شدن کشور عزیزمان تلاش وافی و کافی داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار