یزد؛

آمادگی آموزش و پرورش استان یزد برای برگزاری جشن های سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب

آموزش و پرورش استان یزد برای برگزاری جشن های سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب در مدارس برنامه های ویژه ای را تدارک دیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ علی سرداری  معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش از برنامه ریزی برگزاری باشکوه جشن های سالگرد پیروزی انقلاب با مشارکت و حضور حداکثری تشکل های دانش آموزی و فرهنگیان در مدارس خبرداد .

 سرداری  رویکرد  برنامه ها ی گرامیداشت دهه فجر را با محوریت مدارس و دانش آموزان ذکرکرد  و افزود : مدارس در این برنامه ها به نشاط ،  شادابی و امید بخشی توجه ویژه ای خواهند داشت.

وی معرفی دستاوردها و توانمندیهای نظام جمهوری اسلامی را از دیگر برنامه های این ایام درمدارس ذکرکرد و افزود : دانش آموزان با برنامه های انقلاب پژوهی ، شهید پژوهی  و دعوت از شخصیت های تاثیر گذار در انقلاب دراین زمینه بیشتر آشنا می شوند .

درادامه این نشست هریک از اعضا نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای هرچه با شکوهتر برگزار شدن برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در مدارس ارائه کردند.

 نشست کمیته دانش آموزی و فرهنگیان استان یزد با حضورمعاونین این اداره کل و نمایندگان تشکل های دانش آموزی و فرهنگیان در سالن شهید ساداتی برگزارشد .

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.