سرمربی تیم والیبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی گفت:به پیروزی مقابل تیم پارسه برای ادامه حضورمان در رتبه‌های بالای جدول نیاز بود.

مریم هاشمی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار امروز تیمش مقابل پارسه تهران و کسب پیروزی 3 بر صفر در این دیدار گفت: با وجود اینکه در این دیدار برنده هر 3 ست بودیم اما به یک پیروزی آسان دست پیدا نکردیم.

وی ادامه داد:بازیکنان من در دیدار مقابل پارسه نمایش خوبی داشتند و توانستند خواسته‌های کادر فنی و آنالیزور تیم را در زمین پیاده کنند. البته من توقع نمایش بهتری از تیم حریف داشتم اما احساس می‌کنم این تیم تحت تاثیر شرایطی بود که در این روزها در آن قرار دارد.

هاشمی خاطر نشان کرد: بازیکنان این تیم چند جلسه تمرین نکرده بودند اما باز هم خوب جنگیدند. من به بازیکنانم برای این پیروزی تبریک می‌گویم و امیدوار هستم در نیم فصل دوم کم اشتباه تر از هفته قبل ظاهر شویم و بتوانیم شانس قهرمانی خود را حفظ کنیم.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد اسلامی درباره رفتن زینب گیوه به تیم شومن کلاب بلغارستان گفت: رفتن یک بازیکن ایرانی به اروپا برای همه جامعه والیبال و ورزش بانوان افتخار به شمار می‌رود. هرچند جای خالی این بازیکن در تیم ما احساس می‌شود اما ما در تلاش خواهیم بود یک بازیکن خارجی را جایگزین زینب کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار