لژيونر واليبال بانوان ايران گفت:رفتار بازيكنان تيم بلغارستانی با من بسيار صميمی است.

مائده برهانی،نخستين دختر لژيونر واليبال ايران كه اين روزها در تمرينات تيم شومن كلاب بلغارستان حضور دارد،در گقتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرايط تمرينی اش در اين تيم گفت: تاكنون دو جلسه به همراه اين تيم تمرين كرده‌ام و خوشبختانه شرايط خوبی در تمرينات اين تيم وجود دارد. 

وي درباره بازتاب حضورش در رسانه‌های بلغارستانی گفت: روز گذشته در زمان برگزاری تمرينات تيم ما دو خبرنگار حضور داشتند و همان شب متوجه شدم كه اين موضوع در رسانه‌های كشور بلغارستان بازتاب پيدا كرده است. 

برهانی خاطرنشان كرد:گويا در اين مطلب توضيحی به حضور من در تمرينات تيم شومن كلاب اشاره شده است و اينكه قرار است از اين به بعد در تركيب اين تيم به ميدان بروم.

وي درباره وضعيت تمريناتش و نحوه برخورد بازيكنان اين تيم بلغارستانی با وی گفت: واقعا با من صميمانه برخورد كردند و اصلا انتظار نداشتم. اين تيم از لحاظ فنی در سطح بالايی قرار دارد و بازيكنان يكدست و هماهنگي دارد. شومن تيمي جوان و يكدست است و اميدوارم بتوانم به اين تيم كمك كنم.

گفتنی است مائده برهانی كه چندی قبل با پيشنهادی از سوی تيم شومن كلاب بلغارستان روبه‌رو شده بود، چند روز قبل پس از گرفتن رضايت‌نامه از تيم بانك سرمايه به اين كشور سفر كرد تا در تمرينات اين تيم حضور پيدا كند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار