سارق حرفه ای با 16 فقره سرقت در قوچان دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرمانده انتظامی قوچان گفت : در پی چند فقره کیف قاپی توسط چهار جوان موتور سوار در محدوده خیابان های هسته مرکزی شهر قوچان ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران دایره تجسس کلانتری 11 طالقانی این فرماندهی قرار گرفت .

سرهنگ رضا قدمگاهی افزود : تیم دایره تجسس کلانتری 11 با بررسی شگردهای سرقت و اظهارات مالباختگان به فردی سابقه دار به نام وحید (23 ساله) مظنون و پس از جمع آوری مستندات کافی با هماهنگی قضایی او را در مخفیگاهش واقع در خیابان رازی این شهرستان دستگیر کردند.

وی تصریح کرد : ماموران پلیس در این عملیات در بازرسی از مخفیگاه این متهم تعدادی اموال مسروقه شامل دو دستگاه موتور سیکلت سرقتی 3 حلقه لاستیک خودرو ، 3 عدد باتری خودرو ، دو دستگاه ضبط و پخش حدود و یک دستگاه آبگرمکن دیواری ، یک دستگاه بخاری گازی ، لوازم ساختمانی ، مقدار 20 کیلو گرم گردو و ... مدارک شناسایی و هویتی مالباختگان کشف کردند .

فرمانده انتظامی قوچان گفت: متهم در بازجویی های به عمل آمده در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به 6 فقره کیف قاپی ، 4 فقره کش روزنی از مقابل مغازه ها ، 2 فقره سرقت اماکن خصوصی و 4 فقره سرقت محتویات خودرو که در مجموع 16 فقره سرقت در محدوده خیابانی های ناصر خسرو ، امام خمینی ، یعقوب آباد و خیابان عطاران شهر قوچان با همدستی 3 نفر دیگر از دوستانش اعتراف کردند.

سرهنگ رضا قدمگاهی با اشاره به دستگیری همدستان متهم که همگی دارای سوابق متعدد کیفری می باشند خاطر نشان کرد : با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر سرقت های احتمالی ادامه دارد.

انتهای پیام//ح.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.