مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش از پرداخت اعتبار 20 میلیاردی برای تامین سرانه دانش‌آموزی مدارس کشور خبر داد.

منصور مجاوری مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون وضعیت سرانه دانش‌آموزی و پرداخت آن اظهار داشت: با توجه به مذاکراتی که روز گذشته با سازمان برنامه و بودجه انجام شده، قرار است 20 میلیارد تومان برای این مساله به مدارس سراسر کشور اختصاص پیدا کند.

وی ادامه داد: پیش از این 90 میلیارد تومان به سرانه دانش آموزی اختصاص پیدا کرده بود که اکنون این مبلغ اضافه شده است.

مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: برای پرداخت این مبلغ تا پایان هفته اقدامات اداری لازم انجام می شود تا اعتبار تخصیص یافته به ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور و به تبع آن مدارس کشور هفته آینده واریز شود.

مجاوری بیان کرد: از میزان بدهی دولت به آموزش و پرورش، 30 میلیارد به آب و برق مدارس اختصاص یافته و مجددا هم 20 میلیارد تومان برای سرانه دانش آموزی در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به پیگیری های انجام شده در آموزش و پرورش در تلاشیم تا پایان سال تحصیلی به تخصیص 100 درصدی بودجه به مدارس جامه عمل بپوشانیم.

وی همچنین در خصوص توزیع شیر مدارس و انجام نشدن این امر در برخی مناطق یادآور شد: تامین اعتبار برای این کار که مبلغ 100 میلیارد تومان بوده انجام شده و سایر موارد به عهده کمیته توزیع شیر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.