همدان؛

بزرگ ترین رویداد قرآنی جهان اسلام در همدان

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری آزمون طرح بزرگ حفظ قرآن کریم ترین در استان همدان خبر داد.

بزرگ ترین رویداد قرآنی جهان اسلام در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام رضوی با اشاره به برگزاری آزمون این طرح به صورت کشوری ، در مورخه 28 بهمن ماه سال جاری افزود : آزمون این طرح در 11 رشته با موضوعات حفظ یک و دو و سه جزء قرآن کریم – حفظ موضوعی – حفظ ترتیبی و سایر دروس مرتبط با حفظ قرآن مجید در 8 حوزه امتحانیه برگزار خواهد شد .

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان همدان اظهار نمود : طبق دستور‌العمل صادره از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به کلیه افرادی که در این آزمون امتیاز بالای 70 را کسب نمایند ، گواهینامه مرتبط با آزمون طرح حفظ قرآن کریم صادر می گردد و طی مراسمی با قید قرعه به تعداد 15 نفر از افرادی که در این طرح حضور داشته اند ، جوایز نفیسی شامل کمک هزینه سفر به حج عمره – عتبات عالیات و مشهد مقدس اهدا خواهد گردید.

حجت الاسلام رضوی عنوان داشت : از ابتدای سال جاری 200 کلاس قرآنی در رده های سنی مختلف در سطح مناطق شهری و روستایی استان و بقاع متبرکه دایر شده است و در این راستا 100 مربی که دارای گواهی اتمام دوره مربی گری قرآن مجید از مرکز تربیت مربی سازمان اوقاف کشور می باشند با معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان همکاری دارند .

رضوی ابراز نمود : از ابتدای سال جاری تاکنون ، مبلغ 1 میلیارد ریال به عنوان هزینه حق الزحمه مربیان و اختصاص جوایز به افراد ممتاز در زمینه فعالیت های قرآنی در سطح استان توسط مجموعه اوقاف استان همدان هزینه گردیده است .

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.