معاون مدیرکل کمیته امداد استان از اشتغال مددجویان استان با اجرای طرح تولید برق از طریق پنل های خورشیدی در روستا ها خبر داد .

به گزارش گروه خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ خوش نیت در جلسه شورای اداری آبیک گفت : این طرح به صورت پایلوت در استان قزوین اجرای می شود و هزار خانوار از آن بهره مند خواهند شد .

اشتغال مددجویان با اجرای طرح پنل خورشیدی

وی ، هزینه اجرای این طرح را در هر خانوار 25 میلیون تومان اعلام کرد و گفت : 15 میلیون تومان آن از محل تسهیلات بلاعوض و مابقی درقالب تبصره 26 واگذار خواهد شد.

به گفته معاون مدیرکل کمیته امداد استان ،برق تولیدی این خانواره ها در همان محل تولید ی بصورت تضمینی خریداری می شود که با محاسبات صورت گرفته بصورت ماهانه از محل فروش برق 6 مگا واتی یک میلیون تومان به این افراد داده خواهد شد.

معاون مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه از معرفی 324 نفر مددجوی آبیکی برای دریافت تسهیلات اشتغال زایی به بانک های عامل این شهرستان خبر داد .

خوش نیت افزود : از محل تبصره 26 مبلغ 70 میلیارد تومان به امر اشتغال مددجویان این نهاد تخصیص داده شده است که سهم شهرستان ابیک از این رقم 63 میلیارد 600 میلیون ریال است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار