فرمانده انتظامی شهرستان زرنداز دستگيری باند سارقان و كشف 5 فقره سرقت خبر داد.

دستگيری سارقان و كشف 5 فقره سرقت در زرندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان٬ سرهنگ نور علی چوگانی در تشريح اين خبر گفت:در پی وقوع چندين فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان ، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس اين شهرستان قرارگرفت.

چوگانی افزود:با اقدامات گسترده و بررسی دقيق پرونده های سرقتی مشخص شد،شگرد سارق يا سارقان در بيشتر پرونده ها يکسان بوده است.

وی با بيان اينكه كارآگاهان با تحقيقات پليسی و جمع آوری دلايل و مستندات به جای مانده از صحنه جرم موفق به شناسایی سارق شدند،تصريح کرد:متهم در عملياتی غافلگيرانه در مخفيگاهش توسط ماموران پاسگاه يزدانشهردستگير و برای تحقيقات تکميلی به پليس آگاهي شهرستان انتقال داده شد.

فرمانده انتظامي شهرستان زرند در ادامه خاطر نشان كرد:در بازجويی از متهم دستگير شده، همدست وی نيز با كسب دستور مقام قضايی در عملياتی غافلگيرانه دستگير و جهت سير مراحل قانونی به مقامات قضايی معرفی شد.

وی با اشاره به اين كه متهمان دارای سوابق متعدد كيفري از جمله سرقت،خريد و فروش مواد مخدر هستند،گفت:در بازجويی های تخصصی پليس سارقان به 5 فقره سرقت مغازه و كارگاه به ارزش تقريبی 100 ميليون ريال اعتراف كردند.

اين مقام انتظامی در خاتمه از شهروندان خواست:منازل و واحدهای صنفی خود را به انواع تجهيزات پيشگيری و حفاظتی ضد سرقت و دوربين مدار بسته تجهيز كنند تا شاهد وقوع چنين جرايمی نباشيم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار