مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری شهادت جمعی از آتش نشانان در حادثه دلخراش ساختمان پلاسکوی تهران را تسلیت گفت.

تسلیت شهادت آتش نشانان در حادثه ساختمان پلاسکو
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ بهروز امیدی مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در پیامی به شرح زیر، شهادت آتش نشانان فداکار سازمان آتش نشانی در حادثه دلخراش آتش سوزی ساختمان پلاسکوی تهران را تسلیت گفت:

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت جمعی از آتش نشانان شجاع، فداکار و دلیر که برای نجات جان و مال مردم در محل حادثه فرو ریختن ساختمان پلاسکو جان خود را از دست دادند موجب تألم و تأثر شد.

یقیناً فداکاری و جان فشانی این خدمتگزاران صادق به خلق خدا تا ابد در تاریخ قهرمانان ایران زمین باقی خواهد ماند و در برهه های مختلف تاریخ این کشور، ایثار ستودنی شان در اذهان باز آفرینی خواهد شد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه فرهنگیان استان ضمن ادای احترام و عرض تسلیت شهادت آتش نشانان شجاع، برای خانواده های داغدار این عزیزان صبر جمیل و برای شهیدان این حادثه علو درجات مسئلت دارم.

گفتنی است: حادثه ناگوار آتش‌سوزی ساختمان پلاسکوی تهران در صبح روز پنج شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ باعث کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان به ویژه عده‌ای از آتش‌نشانان شجاع و فداکار شد.

ساخ
تمان تجاری و ۱۷ طبقه پلاسکو در ضلع شرقی چهارراه استانبول تهران قرار دارد و یکی از مهمترین مراکز تولید و فروش پوشاک این شهر به شمار می رفت.

ا
ین ساختمان در سال ۱۳۴۱ به عنوان اولین ساختمان مرتفع و مُدرن ایران، با اسکلت فلزی ساخته شد که پس از ۵۴ سال از زمان ساخت بر اثر آتش‌سوزی فرو ریخت و ۵۹۰ واحد تجاری آن کاملاً تخریب گردید.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار