دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: تا 10 اسفندماه دستگاه‌های اجرایی گزارش‌های خود را در مورد منشور حقوق شهروندی به دولت ارسال خواهند کرد.


10 اسفند دستگاه های اجرایی گزارش خود را ارائه میدهند/برخی از موارد منشور تبدیل به لایحه میشودالهام امین‌زاده دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارائه لایحه حقوق شهروندی از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فعلا منشور حقوق شهروندی به صورت ابلاغیه به دستگاه‌های اجرایی ارائه شده است.

وی افزود: همچنین به منظور اطلاع نمایندگان هم از این منشور از سوی دولت به آنها ابلاغ شده است.

امین‌زاده گفت: حقوق و مواردی که در قانون تعریفی ندارد از حقوق شهروندی که نیازمند قانون است به صورت لایحه تدوین و به مجلس ارائه می‌شود.

دستیار رئیس جمهور تصریح کرد: به وزرای دولت ابلاغی صورت گرفته که حقوق شهروندی را در حوزه‌های خود بررسی و گزارشی تهیه کنند سپس خلاءهای قانونی در کارگروه هفت‌گانه شهروندی و با شناسایی تعارضات لوایح و پیشنهاد هیئت وزیران به رئیس جمهور ارائه می‌شود.
 
امین‌زاده اظهار داشت: تا 10 اسفندماه دستگاه‌های اجرایی گزارش‌های خود را در این زمینه ارسال خواهند کرد و پس از بررسی اقدامات لازم صورت می‌گیرد و پیشنهادات قابل ارائه هم به رئیس جمهور ابلاغ می‌شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار