رئیس کمیسیون ترافیک شهری شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: بانک ها و ادارات دولتی و خصوصی یاسوج برای تردد معلولان ایمن نیست.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج؛رئیس کمیسیون حمل ونقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهریاسوج در جمع معلولان نخبه یاسوج گفت: بررسی ها نشان می دهد بانک ها، نهادهای دولتی و خصوصی، اماکن ورزشی و آموزشی برای تردد آسان معلولان از ایمنی لازم برخوردار نیست.

زهرا زمانی افزود: مناسب سازی محیط شهری به ویژه دستگاه های دولتی و خصوصی،دسترسی آسان معلولان به عابربانک ها و تردد در ادارات و اماکن ورزشی و عمومی برای آمد و شد معلولان در شهر یاسوج ضروری است.

وی با بیان اینکه یکسان سازی فضاهای شهری برای تردد آسان معلولان، جانبازان و افراد کم توان در دستور کار حوزه شهرداری یاسوج قرار گرفته و با جدیت دنبال می شود گفت: متولیان شهر و دست اندرکاران امور شهری باید برای تسهیل در تردد معلولان چاره اندیشی کنند.

عضو شورای اسلامی شهریاسوج افزود: مناسب سازی معابر وگذرگاه های خصوصی و عمومی از نیازهای ضروری معلولان است که کمتر به آن توجه شده در حالیکه با مناسب سازی اماکن عمومی معلولان هم می توانند در مشارکت های اجتماعی نقش ایفا کنند.

زمانی با اشاره به اینکه معلولان یاسوج از محیط های آموزشی، حمل و نقل شهری و تفریحی نمی توانند به خوبی استفاده کنند گفت:در این راستا نصب درپوش کانال های آب، استفاده از رمپ به جای پله، کف سازی ورودی کوچه ها از سوی شهرداری یاسوج انجام شده است.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.