رئیس اتحادیه گوشت قرمز شهرستان ری اعلام کرد: قیمت گوشت قرمز عرضه شده در بازار از دو ماه قبل به سبب کاهش تقاضای مصرف کنندگان افزایش پیدا کرده است.

خلا نظارتی راهی برای سوداگری/ لزوم هماهنگی بیشتر میان سازمان تعزیرات و اتحادیه گوشت قرمزحسن شکوهی رئیس اتحادیه گوشت قرمز شهرستان ری در گفت و گو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص وضعیت بازار گوشت قرمز گفت: عرضه گوشت قرمز در شرایط مطلوبی قرار دارد و افزایش قیمتی هم برای گوشت گوسفندی در بازار صورت نخواهد گرفت.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان و کشتارگاه ها نقشی در افزایش گوشت قرمز ندارند، ادامه داد: با حذف واسطه گران سودجو کشتارگاه ها دام زنده را با قیمتی نازل از تولیدکنندگان خریداری می کنند که موجب افزایش تقاضا از سوی فروشندگان و دست آخر مصرف کنندگان خواهد شد.

این مقام مسئول با اظهار به اینکه اتحادیه توان جلوگیری از فعالیت دلالان سودجو را ندارد اعلام کرد: خلا نظارتی دستگاه های ذیربط برای جلوگیری از فعالیت واسطه گران سبب تشدید این نابسامانی شده اما تلاش برای پیگیری حذف این حلقه از سوی اتحادیه همچنان ادامه دارد.

رئیس اتحادیه گوشت قرمز شهرستان ری بیان کرد: برخی از افراد با فروش طیور و دام زنده سبب به مخاطره انداختن سلامت مصرف کنندگان خواهند شد که مردم می توانند با اعلام گزارشات تخلف واحدهای صنفی به دستگاه نظارتی از این امر جلوگیری کنند.

همچنین افزود: فروش گوشت تاریخ گذشته و گوشت چرخ کرده آماده از دیگر تخلفات واحد های صنفی است که در صورت رویت با افراد برخورد قانونی خواهد شد.

حسن شکوهی با توجه به تفاوت قیمتی برخی واحد های صنفی سطح شهر تصریح کرد: تفاوت قیمتی به سبب اجاره بها و هزینه های سنگین مغازه دارن است که سازمان تعزیرات با برنامه ریزی و هماهنگی میان اتحادیه اصناف می تواند موجب ایجاد قیمتی یکسان در سطح شهر شود.

وی در پایان گفت: قیمت گوشت قرمز عرضه شده در بازار از دو ماه قبل به سبب کاهش تقاضای مصرف کنندگان افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: گوشت قرمز ، دام ، طیور ، قیمت ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار