فیلم کوپال ساخته کاظم ملایی کارگردان جوان سبزواری به بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر راه یافت .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، کارگردان جوان این فیلم گفت: تولید فیلم سینمایی «کوپال» از اوایل دی‌ماه سال گذشته در شهرستان سبزوار آغاز شد و فیلمبرداری آن پس از ۵۳ جلسه به اتمام رسیدو تدوین آن از ۱۰ اسفندماه توسط عماد خدابخش و بنده آغاز و بعد از دو ماه به اتمام رسید.

کاظم ملایی افزود: «کوپال» قصه یک شکارچی و تاکسیدرمیست به نام دکتر احمد کوپال است که روز آخر سال با یک چالش جدی در زندگی‌اش مواجه می‌شود. در این فیلم بازیگرانی همچون لوون هفتوان، نازنین فراهانی، پوریا رحیمی سام، حسین شمس‌آبادی، وهان سلیم زاده، مجتبی علیزاده، حسین غایبی و... به ایفای نقش می‌پردازند.

محمد اکبری طرح صحنه و مشاور هنری فیلم کوپال نیز با اشاره به موضوع خاص این فیلم که به محیط زیست می پردازد گفت: گرچه فیلم در 3 لوکیشن فیلم برداری شده اما جزو فیلم های تک لوکیشن محسوب می شود .

وی از همکاری شورای شهر سبزوار ،دانشگاه حکیم سبزواری و مجتمع کشت و صنعت جوین در ساخت این فیلم قدردانی کرد و گفت: متاسفانه این فیلم بدون حمایت دولتی و حتی بخش خصوصی و تنها با هزینه خود کارگردان ساخته شده است و جزو دو اثر فیلم اولی است که به بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر راه یافت .

اکبری افزود: «کوپال» اولین فیلم بلند سینمایی کاظم ملایی محسوب می‌شود که قبل از این در عرصه فیلم کوتاه آثاری همچون «لطفاً از خط قرمز فاصله بگیرید»، «منها» و «دیلیت» را کارگردانی کرده و در جشنواره‌های داخلی و خارجی متعدد حضور چشمگیر داشته است.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.