کاشت نهال به یاد آتش نشانان حادثه پلاسکو

به‌یاد 16 آتش‌نشان شهید پلاسکو 16 اصله نهال، در فضای ایستگاه شماره 5 سمنان با حضور مسئولان و تعدادی از آتش‌نشانان سمنانی کاشته می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری سمنان گفت: 16 اصله نهال به‌یاد 16 آتش‌نشان شهید پلاسکو، در فضای ایستگاه شماره 5 سمنان در با حضور مردم ،مسئولان و تعدادی از آتش‌نشانان سمنانی کاشته می شود.

سعید اسمعیل‌پور افزود: در این آیین که با حضور فرماندار، و شهردار سمنان و جمعی از مردم و آتش‌نشانان سمنانی برگزار شد، 16 نهال به‌یاد 16 سرو شهید آتش‌نشانی در حادثه تلخ پلاسکو در سمنان کاشته شد.

وی به تمجید از جان‌فشانی همکاران شهیدش در حادثه پلاسکو پرداخت و اظهارداشت: مردم بزرگ ایران در این یک هفته که روزهای سختی برای همکاران ما بود، به زیبایی و به‌انحاء مختلف به تجلیل از خدمات آتش‌نشانان پرداختند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی سمنان با بیان اینکه مردم سمنان نیز در این هفته با حضور در ایستگاه‌های مختلف لطف خود را از همکاران ما دریغ نکردند تصریح کرد: همکاران ما می‌کوشند که با خدمات خود قدردان این ملت بزرگ و قدردان باشند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.