شهرکرد؛

انتصاب امام جمعه جدید شهرستان اردل

حجت الاسلام مهرداد بهرامی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان اردل در استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

انتصاب امام جمعه جدید شهرستان اردلبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام سید رضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در حکمی حجت الاسلام مهرداد بهرامی را به عنوان امام جمعه جدید شهرستان اردل منصوب کرد.

در حکم انتصاب امام جمعه جدید شهرستان اردل آمده است:

«ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام موسی سلمان پور امام جمعه محترم سابق و با تأیید علمای اعلام (ایدهم الله تعالی)، جنابعالی از طرف مقام معظم ولی فقیه حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) به مدت سه سال به سمت امام جمعه شهرستان اردل منصوب می شوید.

ان شاء الله تعالی ضمن برگزاری این فریضه بزرگ الهی، مردم را نسبت به وظایف خطیر و حساسی که در رابطه با اسلام عزیز و انقلاب خونبار ملت شریف ایران دارند آشنا ساخته، به وحدت و همبستگی دعوت کنید و از تفرقه و اختلاف بر حذر دارید.

امید است روحانیون معظم، اهالی محترم بخصوص ارگان ها و نهادهای انقلابی فرصت را مغتنم دانسته، همکاری لازم را در انجام هر چه با شکوه تر نماز جمعه در محل با جنابعالی داشته باشند.»

بر اساس اعلام دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان؛ آیین معارفه امام جمعه جدید اردل فردا دوشنبه 11 بهمن ماه 95 در شورای اداری شهرستان برگزار می شود.

اردل با 70 هزار نفر جمعيت، از شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری می باشد که مرکز آن (شهر اردل) در فاصله 95 کیلومتری جنوب غربی شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.