وزیر کشور عصر روز دوشنبه 11 بهمن وارد استان کرمان می‌شود.

برنامه های وزیر کشور در سفر به کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور عصر روز دوشنبه 11 بهمن وارد استان کرمان می‌شود.

براساس برنامه پیش‌بینی شده مراسم استقبال از وزیر کشور در فرودگاه بم حدود ساعت 15:30 با حضور استاندار کرمان و سایر مسئولان استانی و محلی در بم انجام می‌شود.

رضا اشک فرماندار بم از بهره‌برداری از یک کارخانه خودروسازی با حضور وزیر کشور در این شهرستان خبر داد و گفت: جلسه فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان بم نیز فردا با حضور وزیر کشور در بم برگزار می‌شود.

پیش از این نیز علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان در جلسه هفته قبل شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان با اشاره به سفر وزیر کشور به استان کرمان و شهرستان بم افزود: در این سفر یک کارخانه خودروسازی که از زمان آغاز اجرای آن هفت ماه بیشتر نمی‌گذرد توسط وزیر کشور افتتاح می‌شود.

مهدی حسینی‌نژاد سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان نیز در بیان مشخصات این کارخانه اظهار‌ داشت: کارخانه خودروسازی کارمانیا در منطقه ویژه اقتصادی ارگ بم ایجاد شده و پروانه بهره‌برداری خود را مهر‌ماه امسال دریافت کرده است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت تولید سالیانه این کارخانه در سال 6 هزار و 850 خودرو است گفت: میزان سرمایه‌گذاری انجام شده 1.7 میلیون دلار ارزی، 14 میلیارد ریال، ریالی و حدود 100 میلیون تومان سرمایه در گردش است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان میزان اشتغال‌زایی کارخانه را حدود 230 نفر عنوان کرد و افزود: کارخانه خودروسازی کارمانیا بم در زمینی به مساحت هزار و 400 متر مربع احداث شده است.


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار