معاون امور دانشجویی وزارت علوم گفت: انتظارات دانشجویان بالا رفته و باید کیفیت خدمات دانشجویی خوبی به آن‌ها ارائه شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابوالحسن ریاضی معاون امور دانشجویی وزارت علوم صبح امروز در مراسم اولین نشست مشاوران دانشگاه‌های امور زنان در وزارت علوم که با حضور مشاور رییس جمهور در امور زنان برگزار شد؛ اظهار داشت: سازمان امور دانشجویان با هدف ارتقا و افزایش پایه‌های کار دانشجویی تمهیدات خوبی را برگزیده و توصیه این سازمان به دانشجویان سراسر کشور استفاده از تمام ظرفیت دانشجویان در حوزه‌ی تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی است تا دانشگاه‌ها به پیشرفت خود برسند و البته سعی می‌شود اداره خوابگاه‌ها، سلف سرویس و نظارت بر این مجموعه‌ها بر عهده دانشجویان قرار گیرد.
 
وی بیان کرد:‌ مسائل مختلفی در طول این ترم با دانشجویان مطرح شده و هفته پایانی بهمن ماه قرار است دانشجویان دانشگاه‌ها با نمایندگان دانشجویی جلسه‌ای برگزار کنند.
 
ریاضی عنوان کرد: انتظارات دانشجویان بالا رفته و به همین دلیل باید کیفیت خدمات دانشجویی خوبی به آن‌ها ارائه شود و ما با کیفیت بالای خدمات به این افراد فاصله داریم و این مسئله ناشی از تغییرات سبک زندگی، افزایش سطح رفاه و بخش دیگر ناشی از دشواری و موانع موجود در زیرساخت‌های کشور در طول سال‌های اخیر است.
 
وی ادامه داد: وزارت علوم همه تلاش خود را می‌کند تا در حوزه معاونت دانشجویی از امکانات موجود بهترین استفاده را ببرد و معاونت دانشجویی نظارت بر شورای صنفی دانشجویی با هدف افزایش مشارکت و بهبود خدمات دارد.
 
ریاضی افزود: هدف وزارت علوم استفاده و بهره‌وری بیشتر از امکانات به وسیله شوری صنفی است و بر همین اساس اکثر دانشگاه‌ها انتخاب شورای صنفی خود را در اردیبهشت ما سال 95 و یا در ترم جدید برگزار کرده‌اند.
 
وی تأکید کرد: بر اساس آیین‌نامه وزارت علوم سطوح صنفی در خوابگاه‌ها و دانشکده‌ها بر اساس انتخابات شورای صنفی برگزار می‌شود و همکاری خوبی بین معاونان دانشجویی و افراد حاضر در شورای صنفی وجود دارد.
 
ریاضی گفت: انتخابات شورای صنفی در بسیاری از دانشکده‌ها به خوبی برگزار شده و هیچ موردی به ما گزارش نشده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.