شرکت اتوبوسرانی تهران برای رفاه حال شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکرهای شهدای آتش‌نشان تمهیداتی در نظر گرفته است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد: برای رفاه حال شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان و جانباختگان حادثه پلاسکو که  (95/11/11 ) از مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود، ناوگان اتوبوسرانی پایتخت از ساعت 6 صبح فردا از محل‌های مشروحه زیر به انتقال شهروندان به محل برگزاری مراسم اقدام خواهد کرد.

این شرکت در اطلاعیه‌ای با عرض تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از آتش‌نشانان و جانباختگان عزیز، محل‌هایی که شهروندان از آن‌جا به مکان برگزاری منتقل خواهند شد به شرح زیر اعلام کرد:  
سامانه یک اتوبوسرانی : چهارراه تهرانپارس - پایانه آزادی.

سامانه دو اتوبوسرانی: پایانه خاوران- میدان خراسان- شهرک  شهید بروجردی 13 آبان (پیروزی).

سامانه سه اتوبوسرانی میدان رسالت - میدان تجریش - میدان نبوت- شهرک شهید محلاتی - فلکه اول و دوم تهرانپارس - جماران- لویزان- حکیمیه.

سامانه چهار اتوبوسرانی: میدان راه آهن - بازار دوم نازی آباد- ابوذر- جلیلی- خزانه بخارایی.

سامانه پنج اتوبوسرانی: میدان صادقیه - شهرک شهید باقری - اکباتان- میدان آذری - یافت آباد- شهرک ولیعصر- تهرانسر- خلیج فارس.

سامانه شش اتوبوسرانی: خانی آباد - پایانه شهید سروری - فلکه اول دولت آبادی- پارکینگ شهرری.

بنا براعلام شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، تعداد کافی اتوبوس در محل مصلی پیش‌بینی شده است تا شرکت کنندگان را به بهشت زهرا(س) منتقل کنند و در پایان مراسم نیز آنان را از قطعه 50 به مبادی اولیه بازگردانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار