فرماندار چادگان گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر 95 برنامه در شهر و روستاهای بخش مرکزی و چناررود اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی اسدپور  امروز در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مراسم دهه فجر شهرستان با حضور امام جمعه رزوه و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان چادگان، اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان خدمات و اقدامات نظام جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب است تا دشمنان اسلام بدانند مردم ایران استوارتر از هر سال ایام دهه فجر را برگزار می‌کنند.

وی به تشکیل 17 کمیته تخصصی برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر این شهرستان در سال جاری اشاره کرد و افزود: کمیته‌های مختلف این ستاد با برگزاری جلسات متعدد برنامه‌هایی را پیش‌بینی کرده‌اند که دستاوردهای انقلاب و نقش ولایت فقیه در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اولویت‌های این برنامه‌ها است.

فرماندار چادگان اضافه کرد: در طول ایام دهه فجر امسال بیش از 95 برنامه از جمله برگزاری باشکوه جشن‌های انقلاب در روستاهای بخش مرکزی و چناررود شهرستان چادگان و شهر چادگان و رزوه، برگزاری مسابقات ورزشی، هنری، ادبی، فرهنگی و قرآنی، برپایی جشنواره و نمایشگاه را در شهرستان خواهیم داشت.

اسدپور بیان داشت: افتتاح طرح‌های عمرانی، فرهنگی، بهداشتی، فرهنگی و تجدید عهد و میثاق با شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، عیادت از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مددجویان و ایتام از دیگر برنامه‌های ستاد دهه فجر شهرستان چادگان است.

اردشیر فرخوند، مسؤول ستاد برگزاری دهه فجر شهرستان چادگان گفت: برنامه‌های اجرا شده در سال گذشته خصوصاً برنامه جشن‌های روستایی نمونه بود و مسؤولان ادارات شهرستان باید با برنامه‌ریزی مناسب برنامه‌های سال جاری را هرچه پربارتر و باشکوه‌تر از سال قبل به اجرا در آورند.

وی در ادامه بیان داشت: مسؤولان ادارات برای افتتاح پروژه‌ها و طرح‌ها با هماهنگی ستاد دهه فجر اقدام کنند تا تداخل کاری پیش نیاید و هر مسؤولی موظف است چنانچه مهمانی از استان دارد برای افتتاح طرح‌ها با ستاد دهه فجر هماهنگی کنند تا کلیه ادارات بتوانند با برنامه‌ریزی در این مراسم‌ها شرکت کنند.

عنایت‌اله امیرحاجیلو، شهردار چادگان نیز گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر شورای اسلامی شهر چادگان به کلیه متقاضیان شهری چادگان برای اخذ پروانه ساختمانی، تجاری و خدمات شهری 38 درصد تخفیف ارائه می‌کند.

در این جلسه مسؤولان کمیته‌های دهه فجر نقطه نظرات خود را در راستای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این ایام ارائه کردند.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.