رئیس شورای بسیج مهندسین استان اصفهان گفت: پیش از پیروزی انقلاب، افسر و خلبان ایرانی اجازه نگاه به تجهیزات هم نداشتند و برای نگهداری تجهیزات از مستشارهای آمریکایی استفاده می‌شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس حاج‌رسولی‌ها عصر امروز در همایش گرامیداشت روز فناوری فضایی که در تالار فرشچیان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از شعارهایی که در راهپیمایی‌های انقلاب گفته می‌شد «استقلال آزادی جمهوری اسلامی» بود و دقیقاً هماهنگ با آرمان‌های امام بود.

وی افزود: ما قبل از انقلاب استقلال نداشتیم، خفقان در کشور حاکم بود و آمریکایی‌ها کاملاً به این کشور مسلط بودند.

رئیس شورای بسیج مهندسین استان اصفهان تأکید کرد: در گذشته یک افسر و خلبان ایرانی اجازه نگاه به تجهیزات هم نداشت و برای نگهداری تجهیزات نیز از مستشارهای آمریکایی استفاده می‌شد.

حاج رسولی‌ها عنوان کرد: به برکت یک نیروی الهی انقلاب در حوادث مختلف مانند حادثه طبس نجات پیدا کرد، عزت اسلام و کشور ما بعد از انقلاب زبانزد و خاص است.

وی تصریح کرد: پیش از پیروزی انقلاب جرأت حرف زدن نداشت اما اکنون فضای باز وجود دارد و این مسأله به برکت انقلاب و خون شهدای دفاع مقدس است.

رئیس شورای بسیج مهندسین استان اصفهان با بیان اینکه الآن همه مسائل کشور به انتخاب مردم و با حضور خود مردم است، بیان داشت: این موضوع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و لفظ جمهوری در عمل است.

حاج رسولی‌ها در پایان خاطرنشان کرد: در این شرایط حساس، مشکل کشور بحث‌های اقتصادی و فرهنگی است و برای پیروزی در این دو بحث، بسیج و مردم باید حضور پیدا کنند، تهاجم فرهنگی وضعیت خوبی را در کشور ایجاد نکرده که با حضور بسیج می‌توان از این مشکلات عبور کرد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.