براثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در 24 ساعت گذشته 15 نفر در استان اصفهان مسموم و راهی بیمارستان شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان  گفت: ساعت 11 و 30 دقیقه جمعه سه خانم حدود 50 ساله به دلیل استنشاق گاز منوکسیدکربن در حمامی در خیابان نظر غربی مسموم و با حضور تکنسین های اورزانس 115 با آمبولانس به بیمارستان الزهرا (س) منتقل شدند.

دکتر غفور راستین همچنین افزود: عصر جمعه یک مرد 47، خانم 17 و دو کودک 13 و سه ساله از اعضای یک خانواده به دلیل استنشاق منوکسیدکربن حاصل از احتراق بخاری در منزلی در خیابان 15 خرداد چادگان دچار مسمومیت شدند که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به بیمارستان بوعلی چادگان منتقل شدند.

وی همچنین درباره حادثه دیگری که در روستای مشهد کاوه چادگان رخ داد بیان کرد: در این حادثه سه مرد و سه خانم به دلیل نقص در لوله بخاری دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شدند که پس از اعلام به اورژانس 115، دو واحد امدادی از اورژانس و هلال احمر به محل اعزام شدند و مصدومان حادثه را به بیمارستان بوعلی چادگان منتقل کردند.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان همچنین گفت: پنجشنبه شب یک خانم و یک آقا در خانه اصفهان به دلیل نقص فنی در بخاری و انتشار گاز منوکسیدکربن مسموم شدند که پس از حضور تکنسین های اورژانس در محل و دریافت اکسیژن و مراقبت های اورژانسی به وسیله اورژانس به بیمارستان عیسی بن مریم (س) منتقل شدند.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.