براثر مسمومیت با منوکسیدکربن پنج نفر در شهرهای باغبهادران، درچه و فولادشهر مسموم و راهی بیمارستان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان  گفت: در حادثه ای که جمعه شب به دلیل روشن کردن زغال در محیط بسته در باغبهادران رخ داد یک مرد و یک زن مسموم شدند که امدادرسانی به این افراد توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی در محل انجام شد.
دکتر غفور راستین افزود: ساعت 17 و 4 دقیقه روز گذشته نیز در درچه خمینی شهر زن 33 ساله همراه با پسر 8 ساله دچار مسمومیت شدند که پس از حضور تکنسین های اورژانس 115، خدمات درمانی اولیه را دریافت و سپس با آمبولانس به بیمارستان الزهرا (س) منتقل شدند.
وی درباره حادثه دیگری که ساعت 18 و 41 دقیقه شب گذشته در فولادشهر رخ داد نیز بیان کرد: در این حادثه یک خانم دچار مسمومیت شد که تکنسین های اورژانس پس از حضور در محل و انجام اقدامات درمانی اولیه بر روی وی، او را به بیمارستان شهید مطهری فولادشهر منتقل کردند.
راستین در پایان برای پیشگیری از گازگرفتگی توصیه کرد همه خانواده ها لوله بخاری های موجود در داخل و بیرون از ساختمان را بررسی کرده و از ذغال برای گرمایش استفاده نکنند.
براساس گزارش ایرنا روز جمعه نیز براثر مسمومیت با CO منتشر شده از بخاری یک مرد 30 ساله در خیابان صارمیه اصفهان جان خود را از دست داد.
صبح همان روز نیز یک مرد، دو زن و یک کودک از اعضای یک خانواده در داران، براثر استنشاق گاز منوکسیدکربن منتشر شده از آبگرمکن مسموم شدند و در خیابان درخشان شهر اصفهان نیز در حادثه گازگرفتگی با منوکسیدکربن منتشر شده از بخاری، سه خانم دچار مسمومیت شدند.
در مجموع در 48 ساعت گذشته 12 نفر در استان اصفهان براثر استنشاق منوکسیدکربن مسموم شدند و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.






انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار