مجموعه کتاب‌های داستانی"هاچین واچین" در دهه مبارک فجر از سوی کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان منتشر می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبیرکمیته فرهنگ شهرداری اصفهان با بیان اینکه این مجموعه کتاب ها در سه جلد و با موضوع های عابر پیاده، ایمنی در خانه و آلودگی هوا است تصریح کرد: جادوی شهر عجول پجول، متین و دوست بینی مدادی اش و جیمبل جامبو و جادوی بدون دود از عنوان های مجموعه کتاب‌های داستانی"هاچین واچین" بشمار می رود که برای گروهای سنی 6 تا 8 سال تولید شده است.

سعید امامی، استفاده از نگارش و تصویرگیری جذاب به صورت تخیلی فانتزی را از ویژه گی های بارز این مجوعه کتاب های داستانی عنوان کرد وگفت: برای تولید این مجموعه کتاب از نویسندگان و تصویر گران مطرح کشوری کمک گرفته شده است تا به یک اثر فاخر دستیابیم.

وی با بیان اینکه مجموعه کتابهای داستانی"هاچین واچین" مورد تایید کارشناسان ادبی و کارشناسان حوزه کودک شهر اصفهان نیز قرار گرفته است خاطر نشان کرد، سایر شمارگان از این مجموعه داستانی در سال آینده نیز منتشر خواهد شد.

دبیرکمیته فرهنگ شهرداری اصفهان در پایان ابراز امیدواری کرد، با توجه به اینکه کودکان و نوجوانان اثر پذیرترین افراد جامعه هستند با انجام اینگونه فرهنگ سازی ها در آینده شاهد ارتقای فرهنگ شهروندی در جامعه باشیم.

گفتنی است، مسئولان مدارس و مراکز آموزشی جهت دریافت این محصول فرهنگی می توانند با هماهنگی قبلی به کمیته فرهنگ شهروندی مراجعه کنند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتراز تولیدات فرهنگی و برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با شماره61-34467360 تماس بگیرند ویا به وب سایتshahrvandi.net مراجعه کنند.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.