رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: زیرساخت‌های کویر شهداد و وجود کمپ گردشگری آماده حضور گردشگران در این منطقه بکر طبیعی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهدی سیاوشی گفت: استان کرمان در دهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته بخش گردشگری ایران حضور فعال و گسترده‌ای دارد.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان افزود: استان کرمان در دو بخش دولتی و غیردولتی در این نمایشگاه شرکت کرده است.

وی گفت: دهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته بخش گردشگری ایران از تاریخ 18 بهمن افتتاح شده و تا فردا 21 بهمن‌ماه جاری ادامه دارد .

سیاوشی از معرفی دو رسانه مکتوب حوزه گردشگری استان کرمان با عناوین "ستاره کرمان" و "هفت جاده" در این نمایشگاه خبر داد و گفت: امسال برای اولین بار است که استان کرمان در نمایشگاه گردشگری در حوزه رسانه‌ای نیز غرفه دارد و این موضوع بسیار ارزشمند است.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان با داشتن 5 اثر تاریخی و گردشگری ثبت جهانی تصریح کرد: از این لحاظ کرمان رتبه اول کشوری را دارد و باید در جهت معرفی این ظرفیت‌ها تلاش کرد.

وی گفت: خوشبختانه غرفه‌های استان کرمان در دهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته بخش گردشگری ایران مورد استقبال بسیار خوب بازدید‌کنندگان قرار گرفته است .

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار