فرماندار اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته ۱۱۰ پروژه راکد و نیمه‌راکد در شهرستان اردبیل فعال شده است و با فعال‌سازی این پروژه‌ها هم‌اکنون شاهد رونق اشتغال در منطقه هستیم.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ جواد زنجانی در مراسم افتتاح گازرسانی به روستای بیله‌درق در اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویتهای اساسی مسئولان شهرستان اردبیل فعال‌سازی پروژه‌های راکد و نیمه‌راکد است که با برنامه‌ریزی و اقدامات انجام شده 110 واحد تولیدی راکد و نیمه‌راکد در اردبیل فعال شده است.

وی با اشاره به این که از دیگر اولویتهای مسئولان شهرستان اردبیل تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری است، افزود: در این زمینه برای فعال‌سازی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در اردبیل 85 میلیارد تومان هزینه شده است و گام بزرگی در پویایی اقتصاد و اشتغال منطقه برداشته شده است.

فرماندار اردبیل با اشاره به این‌که در چهار سال گذشته یک هزار و 200 میلیارد تومان برای پروژه‌های مختلف در استان اردبیل هزینه شده است، تصریح کرد: در این زمینه نسبت به سالهای گذشته شاهد افزایش اشتغال و بهبود فضای کسب و کار بودیم و روز به روز بر رونق اقتصادی منطقه افزوده می‌شود.

زنجانی اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم در شهرستان اردبیل در بخش گازرسانی است که در این زمینه با برنامه‌ریزی‌ها‌ی انجام شده سال آینده تمامی روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان اردبیل از نعمت گاز برخوردار می‌شوند که انتظار می‌رود تحول عظیمی در حوزه گازرسانی به وجود آید.

وی از افتتاح پروژه‌های بهداشت و درمان و حوزه سلامت در شهرستان اردبیل خبر داد و گفت:‌ برای این پروژه‌ها نیز 54 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است و تحول عظیمی در حوزه خدمات بهداشت و درمان به وجود آمده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.