۲۱پروژه عمرانی و اقتصادی باهزینه ۱۵۹ میلیارد تومان اعتبار در بخش های آبرسانی،برق رسانی،بهداشت و درمان،عمران شهری و روستایی بطور همزمان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، استاندار اردبیل در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آئین پرده برداری از پروژه های عمرانی قابل افتتاح شهرستان بیله سوار که شامگاه روز چهارشنبه در محل مسجد جامع این شهرستان برگزار شد دهه فجر و یاد وخاطره شهدا را گرامی داشت وبه تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت.

مجید خدابخش گفت: حکومت دینی و نظام اسلامی ،ولایت فقیه،استقلال و آزادی از بزرگترین نعمات انقلاب اسلامی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی دستاوردهای ارزشمندی در طول ۳۸سال عمر شریف خود داشته است که پیشرفت های چشمگیر در علم و فن آوری و تکنولوژی و عمران شهری و روستایی اعم از آبرسانی،برق رسانی و گازرسانی از جمله آن است.

استاندار اردبیلگفت: رای زنی ها و مذاکراتی در خصوص سرمایه گذاری جهت اکتشاف و استخراج نفت مغان توسط یکی از شرکت های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) با همراهی پورحسین نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار انجام گرفته و پیگیری می شود.

خدابخش با بیان اینکه اولویت استخدام نیروی انسانی و انتخاب مدیران و روسای ادارات شهرستان ها با افراد بومی آن شهرستان است، بیان کرد: فرزندان بیله سوار که در مرکز استان مشغول به کار هستند جهت عمران و پیشرفت شهرستان خود مسئولیت خطیر مدیریت دستگاه های دولتی را به دست بگیرند.

وی با اشاره به درخواست کسبه بازار مرزی بیله سوار، یکسان سازی مقدار حمل کالای همراه مسافر و به اصطلاح تجارت چمدانی گمرک بیله سوار با دیگر گمرکات کشور را خواستار شد.

خدابخش با بیان اینکه تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام را در اولویت قرار داده ایم، اظهار داشت: در دولت گذشته پروژه های متعدد دربخش راه سازی شروع شده و نیمه تمام مانده است که برای تکمیل آن اعتباری برابر با ۱۰سال اعتبارات عمرانی کل کشور به ارزش ۴۰۰ هزارمیلیارد تومان نیاز است و به همین دلیل است که دنبال آغاز پروژه های جدید در این بخش نیستیم و برای تکمیل پروژه های نیمه تمام تلاش می کنیم.

وی یک واحد تولیدی آرد خام و نشاسته را در بخش جعفر آباد را نیز افتتاح کرد که برای احداث و تکمیل این کارخانه که از سال 79 شروع شده است مبلغ 9 میلیارد تومان در قالب تسهیلات دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی هزینه شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.