سازمان لیگ به ما اعلام کرده ورزشگاه ثامن استاندارد نیست و از سال آینده دیگر نمی توان در این ورزشگاه مسابقات را برگزار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، برادران رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت :متاسفانه هشدارهای لازم رادرباره استاندار نبودن ورزشگاه ثامن به مسوولان داده بودیم که باید به فکر کاور ورزشگاه ثامن باشیم .

وی با بیان اینکه این موضوع را به باشگاه ها و مسوولان زمین ثامن اعلام کردیم گفت:مدیر کل اداره ورزش وجوانان وعده داده که مشکل کاور ورزشگاه ثامن حل شودو اگر این اتفاق رخ ندهد ما خودمان این کار را رسما انجام می‌دهیم.

رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی با بیان اینکه امیدوارم سال آینده در ورزشگاه امام رضا(ع) مسابقات را برگزار شود افزود: امیدوارم روز 24 اسفندماه تیم المپیک با منتخب خراسان رضوی بازی کند تا ورزشگاه آستان قدس به صورت رسمی افتتاح شود.

برادران با بیان اینکه مردم خراسان از بسیاری از مشکلات باشگاه های ما مثل پدیده که هفته پیش برخی از مشکلات آن رسانه ای شد خبردار نیستند گفت: من باید از مجموعه دادستانی تشکر کنم که این مشکل را حل کردند.

وی گفت:از نظر ما آقای مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده است که این موضوع از طرف دادستانی هم تائید شده و امیدواریم فردا در بازی با فولاد خوزستان نتیجه قابل قبولی به دست آید.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
علت اصلی خرابی زمین چمن عدم کفایت و لیاقت مدیر فعلی ورزشگاه هست و باید این مدیر نالایق را توبیخ و جایگزین مناسبی برای مدیریت ورزشگاه انتخاب کرد..... که باعث از بین رفتن اعتبار فوتبال خراسان رضوی شده این مدیر فعلی ورزشگاه ........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
بایستی تغییری در مدیریت ورزشگاه بعمل آید چرا افراد شایسته تر و لایق تری هستند که به مراتب مدیریت شان بهتر از این مدیر فعلی می باشد و علت اصلی خرابی چمن عدم پوشش کاور از سوی مدیریت ورزشگاه هست