140 هزار متر مربع فضای بهداشتی در سه سال گذشته در قالب طرح نظام سلامت در استان اصفهان احداث و مرمت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان  امروز در آیین افتتاح پروژه های بهداشت و درمان شهرستان تیران و کرون افزود: این میزان فضای احداث و مرمت شده شامل خانه های بهداشت و مراکز بهداشتی و درمانی بوده است.

علیرضا یوسفی بیان کرد: در حوزه درمان نیز بیش از هزار تخت بیمارستانی به مجموعه درمانی استان اصفهان افزوده شده است.

جمشید اویسی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تیران و کرون در این جلسه با اشاره به نیازهای بهداشتی و درمانی این شهرستان گفت: گستردگی شهرستان تیران و کرون و پراکندگی روستاها نیازمند توسعه خدمات بهداشتی و درمانی است که در طرح نظام سلامت این اتفاق صورت گرفته است.

وی افزود: مرکز جامع سلامت شهر عسگران در راستای ارائه خدمات به مردم بخش کرون با هزینه ای بالغ بر 8 میلیارد ریال راه اندازی شده که بیش از 2 میلیارد ریال آن توسط خیران خلیفه سلطانی و خانم پارسایی و مابقی از سوی دولت و اعتبارات شهرستانی تامین شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تیران و کرون ادامه داد: مرکز درمان سوء مصرف مواد دولتی شهرستان تیران و کرون نیز یکی از طرح های بهداشت و درمان شهرستان است که همزمان با دهه فجر افتتاح می شود و در این مرکز خدمات درمانی برای معتادان مواد مخدر ارائه می شود.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.