با حضور استاندار اردبیل و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به مناسبت دهه فجر ۲۱ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۱۵۹ میلیارد تومان در بیله‌سوار به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ فرماندار شهرستان بیله‌سوار در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های اقتصادی و عمرانی شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در حال حاضر شاهد بهره‌برداری از21 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار 159 میلیارد تومان در شهرستان بیله‌سوار هستیم که این امر زمینه توسعه و عمران بیش از گذشته را در شهرستان فرام می‌کند.

آرام حلیم تصریح کرد: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف اعم ازآب‌رسانی، برق‌رسانی، بهداشت و درمان، عمران شهری و روستایی بوده که به طور همزمان افتتاح و به بهره‌برداری رسید که انتظار می‌رود با راه‌اندازی این پروژه‌ها شاهد ارائه خدمات مناسب و جلب رضایتمندی مردم باشیم.

وی از بهره‌برداری از فاز اول کارخانه قزل ارس مغان که در زمینه تولید آرد فعالیت می‌کند در بخش جعفرآباد شهرستان بیله‌سوار خبر داد و افزود: این کارخانه با اعتبار72 میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید که کارخانه آرد این مجموعه با تولید روزانه 140 تن آرد و اشتغالزایی برای 35 نفر در حال فعالیت است.

فرماندار بیله‌سوار بیان کرد:فاز دوم این کارخانه که تولید نشاسته است اوایل سال آینده با اعتبار70 میلیارد ریال افتتاح خواهد شد که با افتتاح این واحد تولیدی برای70 نفر اشتغالزایی فراهم خواهد کرد و روزانه60 تن نشاسته تولید خواهد شد.

وی تلاش برای رفع مشکل بیکاری، بهره‌برداری از پروژه‌ها نیمه‌تمام، راه‌اندازی مجدد واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌راکد و توسعه و عمران مناطق روستایی را از اولویت‌های مهم در شهرستان برشمرد و اظهار کرد: در این زمینه اهتمام جدی داریم تا بتوانیم مشکلات را برطرف گنیم که با راه‌اندازی و افتتاح کامل پروژه پایاب سد خداآفرین انتظار می‌رود که شاهد رفع مشکل بیکاری در منطقه باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.